Megbízóinknak

Megbízható megoldást kínálunk Önnek, ha cégénél vezetési és szakmai forrásigény, átmeneti erőforráshiány jelentkezik

Tovább

Mi az az interim menedzsment?

Egy olyan időszakosan fennálló tevékenységi forma, melynek során egy meghatározott időszakra egy külső, ún. átmeneti vezető vállalja meghatározott körülmények között menedzsment tudásának átadását.

Tovább

Interim menedzsereknek

Ha szívesen vállalna feladatot interim menedzserként, töltse ki regisztrációs lapunkat, lépjen be adatbázisunkba, töltse fel adatait

Tovább

Interim Blog

A boldog dolgozó

A boldog dolgozó

Forrás: https://www.ted.com/talks/michael_c_bush_this_is_what_makes_employees_happy_at_work?utm_campaign=tedspread&utm_medium=referral&utm_source=tedcomshare
...
Az intelligens kezdeményezés

Az intelligens kezdeményezés

Az intelligens kezdeményezés      „Most újra szabad vagyok, szívesen vállalkoznék újabb interim feladatra” – mondta angolul a skót Finlay. Bárcsak sokan hívnának minket ehhez hasonló kéréssel. Finlay fél éve, amikor utoljára kapcsolatban voltunk, jegyzetelt. Felírta, kiket ajánlottam figyelmébe, kiknek mutattam be, lejegyezte, mit beszélt meg velük, kivel miben állapodott meg akkor. Most pedig saját jegyzeteire hagyatkozva hívott fel, hogy kezdeményezze a koráb...
...
Két megbízás között

Két megbízás között

Két megbízás között Az interim menedzserek jellemzően az időgazdálkodás nagymesterei. Mivel telnek napjaik két megbízás között?  Ideális esetben jut néhány hét pihenés két feladat között. Szükség is van rá, hiszen az interim menedzsment rendszerint feszített tempójú, nagyon felelősségteljes vezetői munka végzését jelenti. Aki másokat irányít, tisztában van ezzel, így a megbízás után hagy magának lehetőséget a pihené...
...