Célunk: az elhatározott célok kockázatmentes elérése.
Ennek érdekében módszerünk fókuszában a megbízó áll. Projekt menedzsmentünk segítségével folyamatos és aktív együttműködést biztosítunk a megbízó, az interim menedzser és az Interim Kft. projekt menedzsere között annak érdekében, hogy az együttműködés hatékony legyen, és a hiba kockázatát nullára csökkentsük.

A három szereplő feladatmegosztása az alábbi:

A megbízó

  • megismerteti az Interim Kft-t a vállalattal és a feladattal,
  • kitűzi a célokat,
  • hozzárendeli a vállalati erőforrásokat,
  • biztosítja az interim menedzser részére a működéshez szükséges jogokat.

Az interim menedzser

  • felelősséget vállal a rábízott vállalat, egység vagy projekt működtetéséért,
  • a célok elérése érdekében munkatervet készít és azt végrehajtja,
  • személyes képességeit és tapasztalatát korlátlanul alkalmazza a siker érdekében,
  • támogatja a végleges vezetőt (utódját) a folyamatosság érdekében.

Az Interim Kft. tanácsadója

  • segíti a megbízót a feladat és a kívánt eredmény megfogalmazásában valamint a cégnél megvalósítandó célok kitűzésében,
  • megkeresi a szabad interim menedzsereket, elvégzi az összes járulékos tevékenységet, és átküldi a megbízónak a jelöltekről készül bemutató jelentéseket,
  • a megbízóval közösen kiválasztja az adott feladatra és cégkultúrába illő legjobb interim menedzsert, aki már az első naptól nagy hozzáadott értékkel tud dolgozni,
  • a projekt ideje alatt folyamatosan és díjmentesen további konzultációs lehetőséggel segíti a célok elérését.

A megbízás során és végén visszajelzést kérünk, hogy megbizonyosodhassunk: a megbízó elégedett az eredménnyel és a folyamatok kivitelezésével, annak módjával.