Fő tartalom átugrása

Fáj a dicséret? - Interim menedzsment Fáj a dicséret? A megbízó nem értékeli minden esetben reálisan az interim munkáját és nem tud dicsérni, motiválni.

Fáj a dicséret?

Miért van az, hogy a megbízó inkább a nyelvét harapná le, semmint hogy egy jó szót szóljon az interim menedzser teljesítményéről?

Egy hónap alatt sikerült elérni, hogy a demotivált, kissé aluszékony emberekből hajtós csapat váljék. A következő hetekben az interim menedzsernek sikerült megmenteni a zuhanórepülésbe került céget, és visszarángatni a pozitív cash flow tartományába. A rá következő héten az egyik tulajdonos belátta végre, hogy jobb, ha nem ő vezeti az értékesítők csapatát, mert a legjobb esetben is csak jó szándékú amatőr ezen a téren. Aztán eltelt egy újabb hónap, és egyszerre két kiemelkedő tudású szakember is csatlakozott a céghez. Nem múlt el egy nap sem, hogy tűzoltó munka helyett normál üzletmenet jellemezte volna a céges működést. Eközben a tulajdonosnak nem volt egyetlen elismerő megjegyzése, egy bíztató reakciója, mindegyre csak morgott. Csodát várt, éspedig hetek leforgása alatt.

Nos, a csodákhoz még az interim menedzsernek is hosszabb időre van szüksége. Persze az sem árt, ha a megbízó olykor elismeri a teljesítményét.

 

Korábbi bejegyzéseink

Projektmenedzser: jelenből a jövőbe
TISAX: egy fontos szabvány, melynek bevezetésében és auditjában az interim menedzser segíthet
Komplex projektek kihívásai
A problémafa
Karrierváltás: Kell-e váltani? - Az EmpowerHER konferencia kerekasztal-beszélgetésének tanulságai
VUCA helyett BANI?
Generációváltás – itt az ideje jól csinálni
Interim menedzser: nincsen megoldhatatlan probléma
Változásmenedzsment: a jövőre készülve
A problémamegoldás első lépése: a diagnosztizálás