Fő tartalom átugrása

Amikor jön egy ötlet - Interim menedzsment Amikor jön egy ötlet: mi történik, ha egy vállalat egy helyett két interim menedzser segítségével vág bele a fejlesztésekbe, átalakításokba?

Amikor jön egy ötlet

Elismerésre méltó, ha egy vállalat vezetése felismeri: szüksége van egy külső szakemberre, gyakorlott vezetőre, hogy a cég működése strukturáltabb legyen. Az meg különösen nagy szó, ha a vállalkozás végül egy helyett két interim menedzserrel lát neki a helyzet orvoslásának.

Eredetileg csak egy átmeneti cégvezetőben gondolkodott a vállalkozás tulajdonosa, de aztán, ahogy egymás után megismerkedett a jelöltekkel, a HR-vezető fejéből kipattant az ötlet: inkább két interim menedzsert kérnek. A feladatmegosztás is szinte magától kínálkozott: egyikük a teljes cégvezetésért, másikuk a gazdasági-pénzügyi folyamatokért legyen felelős. A két jelölt korábban nem ismerte egymást, ám szerencsére mindketten jól fogadták a megváltozott feltételeket. Így a két interim menedzser egymásra támaszkodva, egymást erősítve és kiegészítve, közös erővel dolgozhat a cég hatékonyságnövelő programján. Erre szokás azt mondani, hogy sikerre vannak ítélve.

Korábbi bejegyzéseink

Projektmenedzser: jelenből a jövőbe
TISAX: egy fontos szabvány, melynek bevezetésében és auditjában az interim menedzser segíthet
Komplex projektek kihívásai
A problémafa
Karrierváltás: Kell-e váltani? - Az EmpowerHER konferencia kerekasztal-beszélgetésének tanulságai
VUCA helyett BANI?
Generációváltás – itt az ideje jól csinálni
Interim menedzser: nincsen megoldhatatlan probléma
Változásmenedzsment: a jövőre készülve
A problémamegoldás első lépése: a diagnosztizálás